SAVIESA POPULAR EN L’ALIMENTACIÓ

Cal prendre almenys 2 litres d’aigua per dia

Quan augmenta la proporció d’aigua en l’organisme millora el funcionament dels ronyons i s’incrementa la capacitat de desintoxicació i de defensa. No s’ha de beure més de 2 litres ja que provocarem hidròsi

Cal menjar les fruites amb pell?

Si és possible possible sí, per tenir una major quantitat de fibres i per evitar la pèrdua de vitamines que abunden a la pell.

Les fruites i verdures ajuden a reduir el colesterol

Tot el que tinga fibres va a ajudar a baixar el colesterol: pans integrals, llegums, cereals integrals, i fruites i verdures en general.

Les llentilles s’han de combinar amb vitamina C.

La vitamina C o qualsevol àcid millora l’absorció de ferro que es troba en les llentilles, per tant s’han de menjar amb unes gotes de llima, vinagre o bevent un suc de taronja.

L’oli és més saludable que la mantega.

L’oli com és d’orige vegetal no té colesterol. El greix de la mantega, en canvi, és d’origen animal i per tant té colesterol.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s